Friday, August 18, 2006

Hier zijn de FACTS: ik vertrek dus de 8ste oktober (de dag dat ik officieel voor het eerst mag stemmen jaja !!) om 20.10 in Zaventem en neem daar een vliegtuig van Air Malta naar hoe -kan-het-ook-anders...Malta =D ik kom aan om 22.55 in het donkere Malta en hoooop dat ik die ene peet van EF die ik zal moeten zoeken heel rap terugvind =D
EF(=Education First) is dus de ploeg mensen aan wie ik 9 maanden van mijn leven vertrouw - is dit een goed idee ?- Daar zal ik dan naar mijn gastgezin gaan en de volgende dag, een maandag, beginnen mijn lessen al !! De zaterdag 24 maart keer ik hopelijk flink gebruind terug naar Belgie om de dag daarna de zondag 25 maart naar Barcelona te vertrekken en pas terug te keren de 17 de juni .Jepjep ik ben maar exact 1 DAG thuis maar ja...ik overleef het wel hoor !!!

No comments: