Sunday, October 15, 2006


Haaaaaaaaaaaai buddds
Wel we zijn nu zondag avond en om mijn weekdn te beschrijven is et nie zo moeilijk hehe kheb exact twee dingen gedaan : Slapen en uitgaan (en ohja ook beetje gegeten)twas echt mega zot cool ma kdenk nie dak da alle weekends ga kunnen volhouden tis ebeetje saaai hehe.Dus Vrijdagavond wast et dus de EF International Party twas dus de bedoeling dat iedreen iets meenam van zijn nationaliteit bon omdat er dus nis te vidnen was van Belgie ebk gewoon een toffe wijn gekocht (omda ie zo een leuke flesvorm ad hehe) Ma twas wel vree wjs want in zo een feestjes kan je gemakklijker naa de mesnen toe gaan om te vragen oe ze noemen vanwaar ze zijn een blablabla om nieuwe vrienden te maken wa :P Bon ja en derna ga je met je nieuwe vrienden natuurlijk naar Paceville( paceville is de naam van de uitgaansbuurt lijk thuis de Overpoort wa ) en voor wie het wil weten Neen ik ben nog niet zat geweest :D Wat we niet kunnen zeggen van alle maltezen iers , das waz zot oeveel die driknen en ze vallen gewoon van under de stoel op de grond echt glijk een patattezak zooooot tjeezes . Ma wel funny hehe, zaterdag geslapen en wa gegeten en op internet geweest oh ja da gebeurt ier buiten ,want mijn hostfamily eeft geen internet, ma wel mijn buren dus kzit de ganse tijd buiten op de trappen voor internet hehe. Dan zaterdag avond naar een soort van gentse feesten geweest in valetta de hoofdstad et noemde Notte Bianco wel nog tof ma zeker nie zo goed als de Gentse Feesten hehe. Eerst zijn we met de bus dernaartoe gegaan ongeveer een halfuurtje en dan ebben ze ons losgelaten in een massa maltese mesnen.
webben wa rondgewandeld ongeveer driekwartier op onzee pizza moeten wachten en hebben twee coole concerten gezien, teerste van een greopje da de hele tijd coverstdeed van de sixties tot de seventies lijk de beatles en z... en de tweede was van een plaatselijk bekende maktese groep (lees bekend in heel malta tis maar 27 km lang) die zo een folkloristisch muziek doet met ne didgeridoo en een tamtam en z ovandie melodieen waarvan je zo in trance raakt. Ma wel vree goe gelukt moek zeggen. Der was zo een dame die aant dansen was achter een gordiujn om zo een effect te verkrijgen wan chinese schaduw echt super. Bon ja en derna zijn we teruggekeerd naar St Julians en we zijn weer de bars ingetrokken en toen...is de zondvloed aangekomen twas echt zooot regen , regen en nog es regen nog nooit gezien we zijn gebleven tot 5 uur en toen dachten we da we toch echt wel naar huis miesten keren want ja we moetsen nog 25 minuetn stappen en bon ja.. dus webben gewoon onze choenen uitgedaan oons-ze broekspijpen naar boven gerold en een beetje zitten stappen in een zwembad , veryyyyy funny moek zeggen, iedreen moet dat es gedaan ebben !! Bon ja toen we thuis waren teruggekeer ebk de hele toijd weer zitten slapen (tot 6 uur oepsie) maar nu ebk een probleem: Kben klaarwakker en kzoie mij ni eslapen voooooor tenminste 11 uur en dan nog ... ma bon we zullen wel zien .. Bij deze laat ik julli en evrontschuldig ik mij voor de typfouten want ik zie mijn keyboard niemeer :D
Baiiiiiiiiiiiiiiii.

No comments: