Tuesday, October 17, 2006


Haaaaaaaaaaaai everybody
Gistre was het dus Karaoke night in de pub O' Caseys very Maltees e :D en kheb 3 interessante dingen bijgeleerd. Ten eerste Guiness is sooooooooooo bad !! Na 3 slokken had ik al van die vreeje kotsneigingen :D amai amai amai . Heb het maar aan een hongaarse overgelaten. Ten tweede ik kan eeeeeeeeeeeeeecht niet zingen maar dan bedoel ik ECHT niet hoor. Ik heb eerst I will Survive gezongen met 3 andere girls en twas vree grappig , maar echt verschrikkelijk ! Dan met mijn teacher Barbie Girl gezongen : remember " I Love You Ken" aan het einde.jaja webben het gezongen en dan ook It's My Life van Jon Bon Jovi maar na dees liedje had ik dus ECHT geen stem meer dus heb k maar gestopt. Gelukkig voor de andere klanten hehe. En ten derde er leven ook Zwarten in Japan hehe.
Bon ja vandaag gewoon naar de lessen geweest en deze avond ga ik her eens kalmpjes aandoen enneuh braafjes in mijn bedje blijven.
Doei Friendjes

No comments: