Thursday, October 26, 2006

hi , another day in het zalige malta die ik je zal vertellen.Vandaag zijn we donderdag en er zijn niet echt speciale dingen gebeurd. We hebben vooral aan het strand gelegen, genieten van de zon en de zee en "het schone zicht" als je snapt wat ik bedoel :D En natuurlijk ook beetje naar school gaan enzo. Heb gisteren kennisgemaakt met twee zuid-koreaanse meisjes , maar kdurf hun namen niet uitspreken , kzal het bij de kortere vorm houden : Mi en Tsji het zijn klasgenoten van mijn roommate Romilda.En ze zijn echt supersuper grappig , alle koreanen btw ze hebben zo hun speciale uitspraak-accent echt supergrappig.
Ik heb ook goed nieuws gehad , volgende week kan ik naar level 6 nl de Pre-Advanced level. Hopelijk zal ik het er een beetje moeilijker hebben want twas nogal easy easy. Btw de meerderheid van de oefeningen die we zagen komen uit het boek Headway , het boek dat we hadden in tweede en derde remeber?Ik haatte dat boek :p En nu moek er wel mee leven hehe.
Ma bon kshow jullie nog wa fotos want kheb nie zoveel inspiratie om nog verder te vertellen.
Doeeeeeeeeeeeeeeggg (zoals Sophie uit holland zegt)

No comments: