Tuesday, November 21, 2006

Haaai everybody...
jaja , ik weet het is wel heeeeeeeeeeeeel erg lang gelden dat ik nog iets geschreven of gepost heb maar er is namenlijk ZOVEEL gebeurt dat ik het gewoon niet kan bijhouden... Dus laten we die weekjes er gewoon uit laten vallen en ik begin wel over zaterdag !!
Zaterdag ben ik met Tetske, Maureen en Angelique,3 meisjes uit Nederland gaan windsurfen en twas wel heeeeeeeel erg leuk !! Onze afspraak was om half tien aan de schoolpoort ik mij natuurlijk overslapen doordat vrijdag we misschien net iets te heftig hadden gefeest OEPS. En een rennen lijk een zot om op tijd te zijn, wat ik Natuurlijk niet was hehe. Maar die peet die ons moest ophalen was ook niet op tijd dus GENE STress:D Enfin komt die daar aan in een oud jeepke en mogen we daar achter in klimmen. Een halfuurtje botsen en klosten later komen we aan in weet-ik-niet-meer-welke-bay. En worden we vriendelijk uitgenodigd een sexy wetsuit aan te doen:D waren we toch happy mee oor twater was wa ijskoud (lees: 20 graden ofzo) jaja hier in Malta noemen ze dat ijskoud. Bon ja na een kleine demonstratie mochten we dan zelf proberen. Bleek het toch dat net ietsje moeilijker te zijn dan ik had verwacht, maar na een paar probeersels begon het toch wel een beetje , heel klein beetje op windsurfen te lijken! Uitgeput en kletsnat en vooral Ijskoud vonden we dat het toch wel tijd werd voor een warme douche en iets om te eten ! vooral eten !!! (we zijn wa zot ongezond ier in Malta) Na de douche enal de rest kropen we weer in onze ouwe bak richting St Julians. Maureen en ik gingen ook daarna eventjes richting Marks&Spencer voor een hot chocolate met whisped cream en hebben gratis chocolaatjes gekregen van onze bar-buurjongens. Altijd blijven lachen meisjes !!
Zondag dan , behalve heel veel slapen zijn we ook nog naar onze cooooooole 007 gaan kijken natuurlijk. Toch een paar opmerkingen op Bondje oor. Wel een leuk filmpje maar sorry dit is echt geen Real Bond. Ten eerste ij verliest gelijk alle gevechten echt een zwak ventje maat, ten tweede ij word verliefd op een vrouw ? Sinds wanneer valt ij echt in love ? Ten derde ij heeft maar 1 vrouw in de hele movie. Crazy guy. Ten vierde, ij is echt een boom van een vent , echt een kleerkast, Jameske moet een gentleman zijn, smooth and killing. Ten vijfde, waar is Q ? heb ik echt de heeeeeeele film op gewacht. Op de gadgets en de nice car? Ten zesde waarom is hij blond ? ik wil een donker-met-blauwe ogen dubbel o seven !!! Ohja en waarom gaat de Bondgirl dood? Crazy people daar in Hollywood hoor.Bon ja , als ze hier lekker alternatief wouden doen dan is het wel gelukt maar ik had liever Real Stuff gezien !
Enfin genoeg gezeverd. Geniet van de fotos !!
Kusjes Flo

No comments: