Monday, October 09, 2006

Haaaaaaaaaaaai Iedreeeeeeeeen
Met mij is alles ok! Ik bevind mij nu in het paradijselijke Malta-country ! En tis ier zalug! Ben aant stikken van tzweet ma vo de rest is everything fine ! Mijn engels is precies nie zooooo slecht dak dacht hehe :D Ma joenges toch gistre, toen dak mijn plane moest pakken wast wel ff op mn tanden bijten (lees : et ging er wenend aan toe) ik ga dus mijn Family en mijn Friends niemeer zien tot Christmas é Das wa zooooot erg Ma bon ja kga ier wa beetje sociaal doen en mij ff tijdelijke of voor altijd Friends maken é ! Oh ja en om terug te komen op die plane ij was wa zooooot laat bedoel ij moets normaal gezien vertrekken om 20.10 en ij is maar vertrokken om 21 of zo dus ikke maar aankomen om 23. 23 en bon ja eer dak mijn valiezen ad en da die peet van EF (uiterst onsymphatiek trouwes) ad gevonden EN dak in under ouwe bak naar mijn family was, ja bon dan wast al de volgende dag wa en ja dan nog ff gebabbeld met mijn Hostmam Monica en zo wa dingen uitgelegd en al en dan EINDELIJK dodo doen , man da doe deugd , ook al wast maar een paar uur, want volgend ochten 5.44 mijn andere "student" pakt aar bad en wast aar haar om zot van te worden , ohja die "student" is 51 ma dont worries ZIS DAMAX en ze lijkt er echt geen 51 :D bon ja dan volgende ochtend ontbijt , viel wel mee , wel geen choco mabon tis ene andere cultuur é zeggen ze daarop , en ohjah ook geen nesquick, ma da overleef ik echt nie 6 Maand zene , da word zoeken !!! Wij twees leven in een soort kelder achtig kot beetje zo voor ons eigen , da vinnik wel wa spijtig had meer wat family-gevoel verwacht; Zo van in de sfeer van een familie in MALTA, ma da wordt het dus niet blijkbaar , mja nie zo erg.
Enfin today ebk dus al een Townvisit van St Julians gad en tis dus ier vree simpel:Gebt er Bars, bars, bars, ohja ook clubs en restaurants, een mega shopping center, een mega cinamacomplex en een mega bowling, tis ier 1-en-al Mega precies.Klein detail dat ik vergeten was aaaaaaaaaah ze rijden ier links FOUTJE! Enfin ja zal jullie laten!! Tomorrow More News
Bigs Kisssssss Flootjah

1 comment:

Anonymous said...

yoo flootje ! leuk da ge u al wa amuseerd en da u mede-student cool is (ook al is ze gelijk stokoud ma kom:p ) Khoop da ge veel op u site ga schrijve, zo da we n beetje van alles op de hoogte blijven eh ! btw, ff kwestie van u te pesten: op mn kot eet ik elke dag boterham met choco en mmmmm heerlijke nesquik... haha lol:p grtz